sobota, 24 sierpnia 2013

3.2.1.....Start

Jak osiągnąć ideał i czym jest ten ideał? Ja nawet nie wiem czy jest możliwe bycie perfekcyjnym mimo że zdarza mi się poznać osoby które sprawiają wrażenie idealnych pod różnymi względami. A ja? Nigdy zbyt dobra i o tym będzie mój blog. O dążeniu do zrobienia czegoś idealnie, a że w genach mam ogromną krytykę do wszystkich a przede wszystkim do siebie wiec zawsze daleko mi do osiągnięcia ideału z moich wyobrażeń.  Może blog będzie terapią a może wręcz przeciwnie…  

Obecnie dążę do idealnego brzucha i tyłka:)Wiec cały mój świat kręci się wokół ćwiczeń, szukania efektów ćwiczeń, zdjęć motywujących i chęci... No i niczym nie zaskoczę bo tak jak większość pewnie w tej chwili dziewczyn(i kilku chłopaków) postanowiłam zmienić swoje życie z Ewą Chodakowską. Miesiąc ćwiczeń za mną. Miesiąc tzw. katorżniczej pracy i co? i nadal daleko do ideału :D ale na razie się nie załamuje i planuje osiągnąć jak najwięcej.  Mam nadzieje że już niedługo będę mogła pochwalić się idealnym brzuchem. AAA co najważniejsze ja tu o Ewce, a najbliższe 30 dni mam zamiar spędzić z Jillian Michaels

A Wy Drodzy Czytelnicy co wolicie? Ewka, Jillian może Mel B czy kogoś innego albo kanapę?
Buzka

Mddi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz