środa, 1 lipca 2015

Lato w pełni

Lato w pełni, a mnie naszło na robienie zimowych akcesoriów. Może to przez pogodę, która do tej pory gorącem nie rozpieszczała, choć właśnie upały nadchodzą.

Powstał komin z kolorowej włóczki i komin + opaska z szarej włóczki, teraz jestem w trakcie robienia moherowej chusty.

Naszło mnie na takie robótki dlatego ponieważ w domu zalega mi sporo włóczki którą trzeba wyrobić abym mogła kupić nową (którą z resztą dziś zamówiłam i nadal będzie zimowo).
Musiałam domówić włóczkę na chustę ponieważ okazało się że jeden motek to za mało.
Teraz o samych robótkach:

1 komin zrobiony ze wzoru:
wzór
włóczka: niestety zgubiłam etykietę, a kupiona bardzo dawno temu
szydełko: 4 mm (ale mogło by być większe)


 
2 komin + opaska:
wzór tzw. V
włóczka: również nie znana z resztek, nic podwójna.
szydełko: 7 mm


 
Z resztek włóczki powstała oto taka pokraka, mój pierwszy miś.
zabrakło mi włóczki wiec jedna rączka zrobiona jest z innego rodzaju (ale jak się nie, wie to nie widać;) na pierwszy rzut oka)
Miś ma ok 27 cm.
 

Pozdrowienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz